Techniki sprzedaży bezpośredniej

Stosujemy również rozwiązania kompleksowe:
Zakup i dostarczenie odpowiedniego oprogramowaniaInstalacja programu w środowisku pracySzkolenia personelu

Blok I. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:

  • Własne nastawienie do procesu sprzedaży.
  • Przekonania i stereotypy.
  • Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus

Blok II. W labiryncie przekonań:

  • Oszukani przez mózg – jak wyłączyć autopilota ?.
  • Dlaczego ludzie nie lubią jak im się sprzedaje, a uwielbiają kupować ?.
  • Wywieranie wpływu i psychomanipulacja – miecz obosieczny.
  • Obserwacja i dopasowanie – Twój klucz do sukcesu i serc klientów.
  • Typy osobowości wg Thomasa Eriksona – poznaj, zrozum i wygraj !.
  • Praca warsztatowa.

Blok III. Rozmowa handlowa:

  • Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – rola wstępu/otwarcia spotkania.
  • Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
  • Pozwól Klientowi kupić – przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
  • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
  • Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
  • Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
  • Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
  • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.
  • Praca warsztatowa.

Blok IV. Negocjacje handlowe:

  • Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną i asertywność – nie oddaję, negocjuję.
  • Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej strony.
  • Blef wypisany na twarzy – jak rozpoznać, że druga strona kłamie ?.
  • Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne, obracając je na własną korzyść – wybrane techniki.
  • Praca warsztatowa.

Blok V. Trudne sytuacje w pracy Handlowca:

  • Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak do nich podejść ?.
  • Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
  • Metody budowania zrozumienia i zaufania.
  • Zachowania agresywne i uległe – diagnoza własnego poziomu asertywności.
  • Asertywność w odpowiadaniu na niezadowolenie klientów.
  • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką klientów.
  • Praca warsztatowa.
Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak:
  • Ilość dni
  • Wielkość grupy
  • Poziom zaawansowania
  • Dobór eksperta do danego projektu
  • Lokalizacja szkolenia