Obsługa Modułu Finanse i Księgowość dla Microsoft Dynamics AX 2009 / 2012 / 365 / Business Central
OPIS:
Szkolenie / doradztwo z zakresu obsługi Modułu Finanse i Księgowość dla Microsoft Dynamics realizowane może być zarówno w formie online jaki i w opcji stacjonarnej u Klienta z dojazdem dedykowanego eksperta.
Przedstawiony program jest przykładowy. W zależności od ilości modyfikacji jakie posiada Klient, program może być zmodyfikowany i możliwe w 100% dopasowany do realnych potrzeb danego Klienta.
PROGRAM:
1. Księgowość:
- Plan kont,
- Wymiary,
- Profile księgowania,
- Arkusze finansowe,
- Transakcje bankowe,
- Transakcje kasowe,
- Podatki,
- Podstawowe raporty,
- Zamknięcie roku.
2. Środki trwałe:
- Kartoteka środka trwałego,
- Arkusze środków trwałych,
- Transakcje środków trwałych (Nabycia, amortyzacja, Likwidacja).
3. Rozrachunki z dostawcami:
- Kartoteka dostawcy,
- Zamówienia zakupu,
- Wprowadzanie i księgowanie faktur zakupu,
- Rozliczenia transakcji,
- Podstawowe raporty
4. Rozrachunki z odbiorcami:
- Kartoteka odbiorcy,
- Zamówienia sprzedaży,
- Wprowadzanie i księgowanie faktur sprzedaży,
- Rozliczenia transakcji,
- Podstawowe raporty.
Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak: | |
---|---|
|