Sprzedaż i Obsługa Klienta przez telefon
Cena netto za os.:
1.300 zł
Regulamin1.300 zł
P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia
TERMINY SZKOLENIA
Najbliższe terminy
CEL SZKOLENIA:
Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia rozmów handlowych/sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem technik stosowanych w Call Center.
ADRESACI:
Handlowcy i Doradcy Klienta.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- przygotować się i przeprowadzić rozmowę handlową/sprzedażową wg założonego celu,
- wykorzystywać poznane techniki w pracy z obiekcjami Klientów,
- wykorzystywać wiedzę na temat typologii Klientów i zgodnie z nią formułować przekonywujące argumenty,
- radzić sobie z atakami i zarzutami ze strony Klientów.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:
- Własne nastawienie do sprzedaży przez telefon.
- Przekonania i stereotypy.
- Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus.
2. Rozmowa handlowa:
- Sekundy, które zmieniają wszystko – jak przykuć uwagę Klienta ?.
- Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – wykorzystaj szansę na sukces.
- Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
- Pozwól Klientowi kupić – budowanie zaangażowania i przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
- Rozpoznawanie sygnałów kupna.
- Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
- Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
- Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
- Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.
3. Trudne sytuacje w sprzedaży przez telefon:
- Nie widzę ale słyszę – typy Klientów, rozpoznanie i dopasowanie.
- Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
- Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić.
- Metody budowania zrozumienia i zaufania.
W CENIE ZAWIERAMY
W cenę szkolenia wliczone jest: