Sprzedaż i Obsługa Klienta przez telefon

Cena netto za os.:
1.100 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    CEL SZKOLENIA:

    Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia rozmów handlowych/sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem technik stosowanych w Call Center.

    ADRESACI:

    Handlowcy i Doradcy Klienta.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

    • przygotować się i przeprowadzić rozmowę handlową/sprzedażową wg założonego celu,
    • wykorzystywać poznane techniki w pracy z obiekcjami Klientów,
    • wykorzystywać wiedzę na temat typologii Klientów i zgodnie z nią formułować przekonywujące argumenty,
    • radzić sobie z atakami i zarzutami ze strony Klientów.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:

    • Własne nastawienie do sprzedaży przez telefon.
    • Przekonania i stereotypy.
    • Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus.

    2. Rozmowa handlowa:

    • Sekundy, które zmieniają wszystko – jak przykuć uwagę Klienta ?.
    • Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – wykorzystaj szansę na sukces.
    • Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
    • Pozwól Klientowi kupić – budowanie zaangażowania i przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
    • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
    • Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
    • Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
    • Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
    • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.

    3. Trudne sytuacje w sprzedaży przez telefon:

      • Nie widzę ale słyszę – typy Klientów, rozpoznanie i dopasowanie.
      • Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
      • Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić.
      • Metody budowania zrozumienia i zaufania.

    W CENIE ZAWIERAMY

    W cenę szkolenia wliczone jest:

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej