Sprzedaż i Obsługa Klienta przez telefon

Cena netto za os.:
1.400 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

  • 06 - 07/06 2024 - Online

CEL SZKOLENIA:

Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia rozmów handlowych/sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem technik stosowanych w Call Center.

ADRESACI:

Handlowcy i Doradcy Klienta.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • przygotować się i przeprowadzić rozmowę handlową/sprzedażową wg założonego celu,
  • wykorzystywać poznane techniki w pracy z obiekcjami Klientów,
  • wykorzystywać wiedzę na temat typologii Klientów i zgodnie z nią formułować przekonywujące argumenty,
  • radzić sobie z atakami i zarzutami ze strony Klientów.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:

  • Własne nastawienie do sprzedaży przez telefon.
  • Przekonania i stereotypy.
  • Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus.

2. Rozmowa handlowa:

  • Sekundy, które zmieniają wszystko – jak przykuć uwagę Klienta ?.
  • Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – wykorzystaj szansę na sukces.
  • Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
  • Pozwól Klientowi kupić – budowanie zaangażowania i przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
  • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
  • Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
  • Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
  • Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
  • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.

3. Trudne sytuacje w sprzedaży przez telefon:

    • Nie widzę ale słyszę – typy Klientów, rozpoznanie i dopasowanie.
    • Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
    • Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić.
    • Metody budowania zrozumienia i zaufania.

W CENIE ZAWIERAMY

W cenę szkolenia wliczone jest:

certificate Certyfikat

ebook Materiały w wersji elektronicznej