Techniki sprzedaży bezpośredniej
Cena netto za os.:
1.400 zł
Regulamin1.400 zł
P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia
TERMINY SZKOLENIA
Najbliższe terminy
- 14 - 15/10 2024 - Online
Blok I. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:
- Własne nastawienie do procesu sprzedaży.
- Przekonania i stereotypy.
- Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus
Blok II. W labiryncie przekonań:
- Oszukani przez mózg – jak wyłączyć autopilota ?.
- Dlaczego ludzie nie lubią jak im się sprzedaje, a uwielbiają kupować ?.
- Wywieranie wpływu i psychomanipulacja – miecz obosieczny.
- Obserwacja i dopasowanie – Twój klucz do sukcesu i serc klientów.
- Typy osobowości wg Thomasa Eriksona – poznaj, zrozum i wygraj !.
- Praca warsztatowa.
Blok III. Rozmowa handlowa:
- Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – rola wstępu/otwarcia spotkania.
- Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
- Pozwól Klientowi kupić – przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
- Rozpoznawanie sygnałów kupna.
- Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
- Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
- Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
- Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.
- Praca warsztatowa.
Blok IV. Negocjacje handlowe:
- Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną i asertywność – nie oddaję, negocjuję.
- Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej strony.
- Blef wypisany na twarzy – jak rozpoznać, że druga strona kłamie ?.
- Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne, obracając je na własną korzyść – wybrane techniki.
- Praca warsztatowa.
Blok V. Trudne sytuacje w pracy Handlowca:
- Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak do nich podejść ?.
- Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
- Metody budowania zrozumienia i zaufania.
- Zachowania agresywne i uległe – diagnoza własnego poziomu asertywności.
- Asertywność w odpowiadaniu na niezadowolenie klientów.
- Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką klientów.
- Praca warsztatowa.
W CENIE ZAWIERAMY
W cenę szkolenia wliczone jest: