Techniki sprzedaży bezpośredniej

Cena netto za os.:
1.400 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

  • 14 - 15/10 2024 - Online

Blok I. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:

  • Własne nastawienie do procesu sprzedaży.
  • Przekonania i stereotypy.
  • Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus

Blok II. W labiryncie przekonań:

  • Oszukani przez mózg – jak wyłączyć autopilota ?.
  • Dlaczego ludzie nie lubią jak im się sprzedaje, a uwielbiają kupować ?.
  • Wywieranie wpływu i psychomanipulacja – miecz obosieczny.
  • Obserwacja i dopasowanie – Twój klucz do sukcesu i serc klientów.
  • Typy osobowości wg Thomasa Eriksona – poznaj, zrozum i wygraj !.
  • Praca warsztatowa.

Blok III. Rozmowa handlowa:

  • Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – rola wstępu/otwarcia spotkania.
  • Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
  • Pozwól Klientowi kupić – przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
  • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
  • Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
  • Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
  • Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
  • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.
  • Praca warsztatowa.

Blok IV. Negocjacje handlowe:

  • Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną i asertywność – nie oddaję, negocjuję.
  • Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej strony.
  • Blef wypisany na twarzy – jak rozpoznać, że druga strona kłamie ?.
  • Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne, obracając je na własną korzyść – wybrane techniki.
  • Praca warsztatowa.

Blok V. Trudne sytuacje w pracy Handlowca:

    • Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak do nich podejść ?.
    • Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
    • Metody budowania zrozumienia i zaufania.
    • Zachowania agresywne i uległe – diagnoza własnego poziomu asertywności.
    • Asertywność w odpowiadaniu na niezadowolenie klientów.
    • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką klientów.
    • Praca warsztatowa.

W CENIE ZAWIERAMY

W cenę szkolenia wliczone jest:

certificate Certyfikat

ebook Materiały w wersji elektronicznej