Techniki sprzedaży bezpośredniej

Cena netto za os.:
1.100 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    Blok I. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem:

    • Własne nastawienie do procesu sprzedaży.
    • Przekonania i stereotypy.
    • Osobiste ograniczenia i możliwości – z minusa w plus

    Blok II. W labiryncie przekonań:

    • Oszukani przez mózg – jak wyłączyć autopilota ?.
    • Dlaczego ludzie nie lubią jak im się sprzedaje, a uwielbiają kupować ?.
    • Wywieranie wpływu i psychomanipulacja – miecz obosieczny.
    • Obserwacja i dopasowanie – Twój klucz do sukcesu i serc klientów.
    • Typy osobowości wg Thomasa Eriksona – poznaj, zrozum i wygraj !.
    • Praca warsztatowa.

    Blok III. Rozmowa handlowa:

    • Drugi raz pierwszego wrażenia nie zrobisz – rola wstępu/otwarcia spotkania.
    • Siła pytań w procesie sprzedaży – diagnoza potrzeb.
    • Pozwól Klientowi kupić – przedstawienie rozwiązań dopasowanych do potrzeb/problemu Klienta.
    • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
    • Zamykanie rozmowy – pytania o opinię.
    • Obiekcje szansą na sprzedaż – rodzaje obiekcji i metody pracy z nimi.
    • Finalizacja – czy cena czyni cuda ?.
    • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.
    • Praca warsztatowa.

    Blok IV. Negocjacje handlowe:

    • Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną i asertywność – nie oddaję, negocjuję.
    • Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej strony.
    • Blef wypisany na twarzy – jak rozpoznać, że druga strona kłamie ?.
    • Jak rozpoznać manipulacje i chwyty negocjacyjne, obracając je na własną korzyść – wybrane techniki.
    • Praca warsztatowa.

    Blok V. Trudne sytuacje w pracy Handlowca:

      • Zarzuty, uwagi, ataki i obiekcje klienta – jak do nich podejść ?.
      • Psychologiczne aspekty rozwiązywania trudnych sytuacji.
      • Metody budowania zrozumienia i zaufania.
      • Zachowania agresywne i uległe – diagnoza własnego poziomu asertywności.
      • Asertywność w odpowiadaniu na niezadowolenie klientów.
      • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką klientów.
      • Praca warsztatowa.

    W CENIE ZAWIERAMY

    W cenę szkolenia wliczone jest:

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej