Wsparcie IT
OPIS:
W dzisiejszym świecie szybko rosnąca Organizacja wymaga nieustannie wewnętrznej transformacji, aby sprostać konkurencji. Głównie skupiamy się na tej części firmy, która ma bezpośredni wpływ na wytwarzanie naszego produktu lub usługi oraz na skuteczną sprzedaż. Pozostała część firmy, która wspiera procesy biznesowe „od kuchni” często jest pomijana. Przykładem takiej komórki w Organizacji może być IT, którego pomijanie w ramach procesów transformacyjnych może spowodować wiele bardzo poważnych problemów w niedalekiej przyszłości.
W momencie, kiedy uświadomimy sobie, że nasza Organizacja urosła w stosunkowo krótkim okresie czasu, a nadal mamy te same systemy, które ciężko wyskalować, nadal tan sam zespołów informatyków, którzy nie są w stanie obsłużyć wszystkich zadań oraz zaplanować wymagane zmiany, pojawia się poważny problem.
ROZWIĄZANIE:
Uruchomienie Wsparcia IT dla Organizacji Klienta:
- Pełna współpraca z obecnym personelem IT w ramach danego powierzonego obszaru
- Całościowe Wsparcie IT w Organizacji Klienta
- Doradzanie, projektowanie rozwoju systemów i usług IT
KORZYŚCI:
- Brak potrzeby zatrudniania dodatkowych specjalistów ani rozbudowywania infrastruktury
- Zapewnienie doświadczonych specjalistów, którzy wezmą pod opiekę dowolny fragment lub całość usług informatycznych w Organizacji Klienta
- Dostarczanie wymaganych narzędzi informatycznych dla Organizacji Klienta
- Odpowiedzialność za działanie i funkcjonowanie danego obszaru w 100% jest po naszej stronie, a nie po stronie Klienta
- Model biznesowy zmienia się na niewielkie koszty operacyjne, ponoszone w cyklu miesięcznym.