Wdrożenie Machine Learning (ML) i Sztucznej Inteligencji (AI)

OPIS:

Badania rynku pokazują, że 56% firm używa AI/ML przynajmniej w jednym obszarze. To znaczy, że jeden na dwóch Twoich konkurentów już korzysta z AI/ML do poprawy efektywności swojego biznesu (zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez zwiększenie przychodów i zmniejszenie kosztów).

ROZWIĄZANIE:

Wdrożenie AI/ML jako kolejnego narzędzia do optymalizacji procesów. Nasze działania obejmują obszar ludzi, procesów oraz technologii. Pokazujemy jak identyfikować obszary biznesowe jako potencjał dla AI/ML, jak zarządzać procesem walidacji oraz jak wdrażać i dbać o wartość dodaną w dłuższym okresie.

Przykłady zastosowań w wybranych obszarach.

LOGISTYKA:

  • Dokładniejsze planowanie zasobów logistycznych (transport, magazyn),
  • Optymalizacja grafiku pracy, umożliwiając jak największą swobodę dla pracowników przy jednoczesnym realizowaniu celów biznesowych,
  • Utrzymywanie kosztów na optymalnym poziomie poprzez efektywne zarządzanie zasobami zewnętrznymi,
  • Zoptymalizowanie planów spedycyjnych, poprzez redukcję opóźnień i nadgodzin,
  • Zwiększenie przepustowości łańcucha dostaw przy minimalizacji kosztów zapasów,
  • Poprawienie efektywności zarządzania dostawami od dostawców.

PRODUKCJA:

  • Analiza przyszłych zapotrzebowań,
  • Szczegółowe wyliczenia ryzyk, kosztów oraz plany działań na potrzeby spotkań S&OP,
  • Analiza potencjalnych przestojów w produkcji pod kątem awarii maszyn,
  • Optymalizacja planów produkcyjnych w krótkim i średnim horyzoncie czasowym,
  • Optymalne dodawanie nowych zleceń do harmonogramu.

SPRZEDAŻ:

  • Analiza wartości i wolumenu sprzedaży w najbliższym okresie,
  • Implementacja rekomendacji produktowych dla Klientów,
  • Analiza efektywności planowanej promocji / kampanii reklamowej,
  • Dobór kanału i wiadomości do każdego Klienta, tak by zmaksymalizować prawdopodobieństwo zakupu produktów/usług,
  • Analiza działań wobec Klientów aby zoptymalizować retencję.

KORZYŚCI:

  • Optymalizacja zapasów i prognoza sprzedaży,
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji,
  • Zintegrowane planowanie na poziomie operacyjnym i taktycznym,
  • Zwiększenie efektywności i szybkości reakcji na dynamicznie zmieniający się rynek,
  • Analityczny CRM,
  • Optymalizacja działań wokół klienckich (np. promocje, churn, upsell, x-sell, windykacja).
Genruj kod html do newsleterrów