Zarządzanie zespołem zdalnym rozproszonym

Cena netto za os.:
1.100 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    OPIS:

    • Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem rozproszonym,
    • Nabycie wiedzy z zakresu podstawowych i zaawansowanych narzędzi do pracy z zespołami rozproszonymi,
    • Przygotowanie uczestników do zarządzania zespołami pracującymi zdalnie,

    PROFIL UCZESTNIKA:

    Szkolenie adresowane jest szczególnie do menedżerów, którzy przygotowują się do pracy z zespołem rozproszonym lub pracują w ten sposób i chcą udoskonalić swoją pracę.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

    • Nauczysz się efektywnie komunikować z pracownikami w systemie pracy zdalnej,
    • Nauczysz się motywować pracowników do pracy, poprzez narzędzia do komunikacji online,
    • Dostaniesz konkretne wskazówki w zakresie delegowania i rozliczania zadań, kontroli i motywowania pracowników,
    • Nauczysz się dobierać styl zarządzania do konkretnego pracownika,
    • Będziesz potrafił udzielić pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej,
    • Będziesz potrafił rozpoznać i poradzić sobie z konfliktem w zespole rozproszonym,
    • Dostaniesz listę narzędzi do zarządzania zespołem i komunikacji z nimi w pracy na odległość.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. PSYCHOLOGIA PRACY ZDALNEJ I W ZESPOLE ROZPROSZONYM:

    • Etapy zmiany i przechodzenia na styl pracy zdalnej i w zespole rozproszonym,
    • Znaczenie kontraktu w pracy zdalnej i w zespole rozproszonym,
    • Radzenie sobie z rozpraszaczami w pracy zdalnej i w zespole rozproszonym.

    2. WYZNACZANIE CELÓW I ZADAŃ W ZESPOŁACH ROZPROSZONYCH:

    • Definicje kompetencji
    • Rodzaje kompetencji do weryfikacji podczas sesji AC/DC
    • Definiowanie kompetencji (słownik pojęć, wskaźniki, poziomy)
    • Najczęstsze błędy w definiowaniu kompetencji
    • Profil kompetencyjny – pożądany zestaw kompetencji na danym stanowisku
    • Definiowanie luk kompetencyjnych oraz przerostów kompetencji.

    3. STYL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ROZPROSZONYM:

    • Przywództwo sytuacyjne wg Herseya i Blancharda
    • Ustalanie dojrzałości pracownika i dobór odpowiednich narzędzi do zarządzania

    4. DELEGOWANIE ZADAŃ W PRACY ZDALNEJ:

    • Jak delegować zadania, by uniknąć nieporozumień?
    • Elementy skutecznego delegowania zadań
    • Delegowanie zadań a delegowanie uprawnień i odpowiedzialności
    • Rozliczanie zadań w pracy zdalnej
    • Kontrola a zaufanie

    5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW NA ODLEGŁOŚĆ:

    • 8 głównych powodów, dla których pracownicy włączają się aktywnie w działanie wg. modelu Octalisys Framework®
    • Budowanie zaangażowania w oparciu o różnorodne motywatory
    • Identyfikacja motywatorów i dostosowanie działań do potrzeb organizacji
    • Udzielanie informacji zwrotnych na odległość

    6. KOMUNIKACJA Z ZESPOLE ROZPROSZONYM:

    • Komunikacja synchroniczna i asynchroniczna
    • Narzędzia komunikacji synchronicznej (video konferencje, czaty, spotkania online, telefony itp.) oraz zalety i pułapki w tego typu komunikacji.
    • Narzędzia komunikacji asynchronicznej (dokumenty online, pliki współdzielone, email, ) oraz zalety i pułapki w tego typu komunikacji.
    • Dobre praktyki komunikacji w zespole rozproszonym
    • Dobór narzędzi pod kątem realizacji celów.
    • Angażowanie pracowników podczas komunikacji online.
    • „Wirtualna kawa”, „Minutki” – aktywności ułatwiające pracę w rozproszonych zespołach

    7. KONFLIKTY Z ZESPOLE:

    • 5 dysfunkcji pracy zespołowej z zespole rozproszonych
    • Przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej
    • Efektywność pracy zespołu podczas konfliktu
    • Styl rozwiązywania konfliktów – test Thomasa Kilmana

    8. PLAN DZIAŁAŃ WDROŻENIOWYCH:

    • Ułożenie indywidualnego Planu Działań Wdrożeniowych

    W CENIE ZAWIERAMY

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej