Microsoft Dynamics 365 CRM
Wdrożenia modułów Microsoft Dynamics 365 Sales i Microsoft Dynamics 365 Customer Service pod potrzeby Klientów dla systemu CRM. Możliwość konfiguracji i integracji systemu CRM m.in. z Outlookiem, SharePoint, aplikacją mobilną i innym narzędziami Microsoft.
Microsoft Dynamics 365 Sales
To rozwiązanie do zarządzania relacjami z Klientami (CRM), które zapewnia firmom kompleksową platformę do obsługi procesów sprzedaży. Łączy w sobie moc narzędzi firmy Microsoft z najnowocześniejszymi funkcjami automatyzacji sprzedaży, pomagając usprawnić procesy, zwiększyć efektywność i finalizować więcej transakcji.
KORZYŚCI:
1. Podniesienie efektywności:
Dynamics 365 Sales ma wiele mechanizmów automatyzujących codzienne działania. System pomaga zorganizować pracę i wygrać najbardziej obiecujące szanse sprzedaży.
2. Lepsza współpraca:
Dynamics 365 Sales ułatwia zespołom sprzedażowym współpracę z klientami, pomagając szybciej zamykać transakcje i budować silniejsze relacje. Wspierana jest też współpraca wewnątrz organizacji.
3. Integracja z narzędziami Microsoft:
Dynamics 365 Sales integruje się z innymi narzędziami Microsoft, w tym Office 365 i Power Platform, aby zapewnić ujednolicone i zintegrowane środowisko pracy.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
To potężna aplikacja biznesowa. Dobrze zorganizowana informacja o Klientach pozwala zespołom podnieść jakość obsługi po sprzedażowej. Jest to kluczowe do budowy partnerskiej relacji z Klientem. Troska o potrzeby Klienta pozwala budować przewagę konkurencyjną.
KORZYŚCI:
1. Zbieranie opinii:
Informacja zwrotna pozwala ulepszać ofertę, co z kolei może zwiększać satysfakcję Klientów i ich zaangażowanie.
2. Zaufanie:
Kontakt z Klientami po sprzedaży, oferta wsparcia oraz szybkie rozwiązywanie problemów budują zaufanie.