Programowania w języku C++ dla średniozaawansowanych

Cena netto za os.:
3.400 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

II Półrocze 2015

    Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.

    Wszystkie tematy realizujemy również w formie projektów dopasowanych do potrzeb danego przedsiębiorstwa

    Profil uczestników:

    Szkolenie skierowane jest do dla osób, które znają C++ w stopniu wystarczającym do pisania prostych programów. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą techniki projektowania i programowania obiektowego (dziedziczenie, polimorfizm, klasy abstrakcyjne) oraz programowania z wykorzystaniem szablonów. Szkolenie prowadzone jest w środowisku Dev-C++ pod Windows. Szkolenie może być prowadzone również w systemie Linux, z wykorzystaniem środowiska programistycznego.

    Wymagania dot. uczestnika:

    Od uczestnika wymagana jest znajomość języka obejmująca swobodne posługiwanie się instrukcjami warunkowymi, pętlami i funkcjami, przeciążanie operatorów, podstawowe techniki zarządzania pamięcią oraz umiejętność definiowania własnych klas i ich metod.

    Korzyści dla uczestnika:

    Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:

    • Tworzyć średnio złożone programy
    • Tworzył programy zorientowane obiektowo
    • Tworzył programy z wykorzystaniem szablonów
    • Wykorzystać biblioteki STL
    • Wykorzystać podstawowe wzorce projektowe
    • Pozna środowisko programistyczne w Windows/Linux
    • Edytować pliki korzystając z edytora VI/VIM

    Program szkolenia:

    Dzień 1

    • Koncepcja programowania zorientowanego obiektowo, pojęcie klasy i obiektu
    • Oddzielenie interfejsu od implementacji: pola publiczne i prywatne
    • Dziedziczenie, pola chronione w klasach
    • Listy inicjalizacyjne w konstruktorach

    Dzień 2

    • Przeciążanie operatorów
    • Relacja przyjaźni
    • Zarządzanie pamięcią: kopiowanie obiektów
    • Polimorfizm, metody wirtualne i abstrakcyjne
    • Zarządzanie pamięcią: destruktory wirtualne

    Dzień 3

    • Szablony jako mechanizm uogólniania kodu
    • Szablony w funkcjach
    • Szablony w klasach
    • Specjalizacje szablonów

    Dzień 4

    • Standardowa biblioteka szablonów (STL)
    • Wzorce projektowe: zabronienie kopiowania i singletony
    • Wzorce projektowe: zwracanie referencji i łańcuchowanie metod

    HARMONOGRAM

    Dzień 1Dzień 2Dzień 3Dzień 4
    Rejestracja9:45 – 10:00
    Zajęcia10:00 – 11:009:00 – 11:009:00 – 11:009:00 – 11:00
    Przerwa11:00 – 11:1511:00 – 11:1511:00 – 11:1511:00 – 11:15
    Zajęcia11:15 – 13:0011:15 – 13:0011:15 – 13:0011:15 – 13:00
    Obiad13:00 – 13:4513:00 – 13:4513:00 – 13:4513:00 – 13:45
    Zajęcia13:45 – 15:0013:45 – 15:0013:45 – 15:0013:45 – 15:00
    Przerwa15:00 – 15:1015:00 – 15:1015:00 – 15:1015:00 – 15:10
    Zajęcia15:10 – 17:0015:10 – 16:0015:10 – 16:0015:10 – 16:00

    W CENIE ZAWIERAMY

    W cenę szkolenia wliczone jest wyżywienie (przerwa kawowa i obiad), wynajem i pełne wyposażenie techniczne sali szkoleniowej, materiały szkoleniowe, certyfikat podpisany przez naszego eksperta potwierdzający ukończenie warsztatów.
    W cenę szkolenia nie jest wliczony ewentualny nocleg dla uczestnika. Wedle życzenia klienta pomagamy w rezerwacji noclegów, refakturując je, dodając do ceny zakupu zgodnie z ustawą 8%+ VAT. Możemy również pośredniczyć tylko w samej rezerwacji, a zamawiający już sam bezpośrednio rozliczy się za usługę noclegową.

    pl Polish
    X