Programowania w języku C++ dla średniozaawansowanych
3.400 zł
P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia
TERMINY SZKOLENIA
II Półrocze 2015
Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.
Wszystkie tematy realizujemy również w formie projektów dopasowanych do potrzeb danego przedsiębiorstwa |
---|
Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do dla osób, które znają C++ w stopniu wystarczającym do pisania prostych programów. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą techniki projektowania i programowania obiektowego (dziedziczenie, polimorfizm, klasy abstrakcyjne) oraz programowania z wykorzystaniem szablonów. Szkolenie prowadzone jest w środowisku Dev-C++ pod Windows. Szkolenie może być prowadzone również w systemie Linux, z wykorzystaniem środowiska programistycznego.
Wymagania dot. uczestnika:
Od uczestnika wymagana jest znajomość języka obejmująca swobodne posługiwanie się instrukcjami warunkowymi, pętlami i funkcjami, przeciążanie operatorów, podstawowe techniki zarządzania pamięcią oraz umiejętność definiowania własnych klas i ich metod.
Korzyści dla uczestnika:
Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:
- Tworzyć średnio złożone programy
- Tworzył programy zorientowane obiektowo
- Tworzył programy z wykorzystaniem szablonów
- Wykorzystać biblioteki STL
- Wykorzystać podstawowe wzorce projektowe
- Pozna środowisko programistyczne w Windows/Linux
- Edytować pliki korzystając z edytora VI/VIM
Program szkolenia:
Dzień 1
- Koncepcja programowania zorientowanego obiektowo, pojęcie klasy i obiektu
- Oddzielenie interfejsu od implementacji: pola publiczne i prywatne
- Dziedziczenie, pola chronione w klasach
- Listy inicjalizacyjne w konstruktorach
Dzień 2
- Przeciążanie operatorów
- Relacja przyjaźni
- Zarządzanie pamięcią: kopiowanie obiektów
- Polimorfizm, metody wirtualne i abstrakcyjne
- Zarządzanie pamięcią: destruktory wirtualne
Dzień 3
- Szablony jako mechanizm uogólniania kodu
- Szablony w funkcjach
- Szablony w klasach
- Specjalizacje szablonów
Dzień 4
- Standardowa biblioteka szablonów (STL)
- Wzorce projektowe: zabronienie kopiowania i singletony
- Wzorce projektowe: zwracanie referencji i łańcuchowanie metod
HARMONOGRAM
Dzień 1 | Dzień 2 | Dzień 3 | Dzień 4 | |
---|---|---|---|---|
Rejestracja | 9:45 – 10:00 | – | – | – |
Zajęcia | 10:00 – 11:00 | 9:00 – 11:00 | 9:00 – 11:00 | 9:00 – 11:00 |
Przerwa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
Zajęcia | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
Obiad | 13:00 – 13:45 | 13:00 – 13:45 | 13:00 – 13:45 | 13:00 – 13:45 |
Zajęcia | 13:45 – 15:00 | 13:45 – 15:00 | 13:45 – 15:00 | 13:45 – 15:00 |
Przerwa | 15:00 – 15:10 | 15:00 – 15:10 | 15:00 – 15:10 | 15:00 – 15:10 |
Zajęcia | 15:10 – 17:00 | 15:10 – 16:00 | 15:10 – 16:00 | 15:10 – 16:00 |
W CENIE ZAWIERAMY
W cenę szkolenia wliczone jest wyżywienie (przerwa kawowa i obiad), wynajem i pełne wyposażenie techniczne sali szkoleniowej, materiały szkoleniowe, certyfikat podpisany przez naszego eksperta potwierdzający ukończenie warsztatów.
W cenę szkolenia nie jest wliczony ewentualny nocleg dla uczestnika. Wedle życzenia klienta pomagamy w rezerwacji noclegów, refakturując je, dodając do ceny zakupu zgodnie z ustawą 8%+ VAT. Możemy również pośredniczyć tylko w samej rezerwacji, a zamawiający już sam bezpośrednio rozliczy się za usługę noclegową.