MS-10982 Supporting and troubleshooting Windows 10

Szkolenie realizowane we współpracy z CBSG Polska Sp. z o.o., autoryzowanego Partnera Szkoleniowego firmy Microsoft

Cena netto za os.:
od 2.299 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.

    * Szkolenia w Warszawie oferujmy w specjalnej cenie 2.299 zł Netto, od której nie obowiązują żadne rabaty. W sprawie szkoleń w pozostałych miastach skontaktuj się z nami.

    Wszystkie tematy realizujemy również w formie projektów dopasowanych do potrzeb danego przedsiębiorstwa
    Kluczowe zagadnienia szkolenia wg trenera :
    • metodyka rozwiązywania problemów w Windows 10
    • błędy na etapie uruchamiania Windows 10 i sposoby ich rozwiązywania
    • rozwiązywanie problemów z urządzeniami oraz sterownikami urządzeń
    • zdalne rozwiązywanie problemów ze stacjami Windows 10
    • rozwiązywanie problemów z połączeniami sieciowymi
    • rozwiązywanie problemów z błędami konfiguracji oraz ustawieniami aplikacji
    • rozwiązywanie problemów z ustawieniami profilu użytkowników
    • rozwiązywanie problemów z błędami połączeń zdalnych
    • rozwiązywanie problemów ze stacjami znajdującymi się w domenie Active Directory oraz Azure Active Directory
    • rozwiązywanie problemów ze stacjami pracującymi w grupie roboczej
    • rozwiązywanie problemów z instalacja i utrzymaniem aplikacji
    • bieżące utrzymanie stacji z Windows 10
    • odtwarzanie urządzeń z Windows 10
    Czas trwania
    • 40 godzin lekcyjnych (5 dni)
    Tematyka zajęć
    • Module 1: Implementing a Troubleshooting Methodology Overview of Windows 10 Introduction to the EDST Job Role Overview of the Troubleshooting Steps Troubleshooting Tools Lab : Using Troubleshooting Tools Lab : Implementing a Troubleshooting Methodology
    • Module 2: Troubleshooting Startup Issues Overview of the Windows 10 Startup Recovery Environment Troubleshooting Startup Settings Troubleshooting Operating System Services Issues Recovering BitLocker-Protected Drives Lab : Troubleshooting Startup Issues Lab : Recovering BitLocker-Encrypted Drives
    • Module 3: Troubleshooting Hardware and Device Drivers Troubleshooting Device Driver Failures Overview of Hardware Troubleshooting Troubleshooting Physical Failures Monitoring Reliability Configuring the Registry Lab : Troubleshooting Device Driver Issues Lab : Troubleshooting Hardware Issues
    • Module 4: Troubleshooting Remote Computers Using Remote Desktop Using Remote Assistance Remoting with Windows PowerShell Lab : Troubleshooting Remote Computer by using Remote Desktop and Remote Assistance Lab : Troubleshooting Remote Computer by Using Windows PowerShell
    • Module 5: Resolving Network Connectivity Issues Determining Network Settings Troubleshooting Network Connectivity Troubleshooting Name Resolution Lab : Resolving Network Connectivity Issues
    • Module 6: Troubleshooting Group Policy Overview of Group Policy Application Resolving Client Configuration Failures and GPO Application Issues Lab : Troubleshooting Group Policy Application Issues Lab : Resolving Group Policy Issues
    • Module 7: Troubleshooting User Settings Troubleshooting Sign In Issues Troubleshooting the Application of User Settings Lab : Troubleshooting Sign in Problems Lab : Troubleshooting the Application of User Settings
    • Module 8: Troubleshooting Remote Connectivity Troubleshooting VPN Connectivity Issues Troubleshooting DirectAccess Lab : Troubleshooting VPN Connectivity Lab : Configuring and Troubleshooting DirectAccess
    • Module 9: Troubleshooting Resource Access Within a Domain Troubleshooting File Permissions Issues Recovering Files Encrypted by EFS Troubleshooting Printer Access Issues Lab : Troubleshooting File Access Issues Lab : Troubleshooting Printer Issues Lab : Troubleshooting Access to Encrypted Files
    • Module 10: Troubleshooting Resource Access for Non Domain Member Clients Configuring and Troubleshooting Device Registration Configuring and Troubleshooting Work Folders Configuring and Troubleshooting OneDrive Access Lab : Troubleshooting Resource Access for Clients that are not Domain Members
    • Module 11: Troubleshooting Applications Troubleshooting Desktop App Installation Issues Troubleshooting Desktop Apps Managing Windows Store Apps Troubleshooting Access to Company Web Applications Lab : Troubleshooting Access to Company Web Applications Lab : Troubleshooting Desktop Apps
    • Module 12: Maintaining Windows 10 Managing and Troubleshooting Windows Activation Monitoring and Troubleshooting Computer Performance Applying Applications and Windows Updates Lab : Monitoring and Troubleshooting Performance
    • Module 13: Recovering Data and Operating System File Recovery in Windows 10 Recovering an Operating System Lab : Recovering Data Lab : Provisioning Computer to Comply with Company Standard

    HARMONOGRAM

    Dzień 1Dzień 2Dzień 3Dzień 4Dzień 5
    Rejestracja9:45 – 10:00
    Zajęcia10:00 – 11:009:00 – 11:009:00 – 11:009:00 – 11:009:00 – 11:00
    Przerwa11:00 – 11:1511:00 – 11:1511:00 – 11:1511:00 – 11:1511:00 – 11:15
    Zajęcia11:15 – 13:0011:15 – 13:0011:15 – 13:0011:15 – 13:0011:15 – 13:00
    Obiad13:00 – 13:4513:00 – 13:4513:00 – 13:4513:00 – 13:4513:00 – 13:45
    Zajęcia13:45 – 15:0013:45 – 15:0013:45 – 15:0013:45 – 15:0013:45 – 15:00
    Przerwa15:00 – 15:1015:00 – 15:1015:00 – 15:1015:00 – 15:1015:00 – 15:10
    Zajęcia15:10 – 17:0015:10 – 16:0015:10 – 16:0015:10 – 16:0015:10 – 16:00

    W CENIE ZAWIERAMY

    W cenę szkolenia wliczone jest:

    • wyżywienie (przerwa kawowa i obiad),
    • wynajem i pełne wyposażenie techniczne sali szkoleniowej,
    • certyfikat ukończenia autoryzowanego szkolenia Microsoft,
    • oficjalne podręczniki zespołu Microsoft Learning.

    Zapytaj o możliwość dokupienia do szkolenia: