MS Excel w dziale zakupów

Cena netto za os.:
690 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.

    Ten temat realizujemy również w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań klienta

    excel w zakupach

    OPIS:

    Dwudniowy kurs Excel w zakupach prowadzony jest metodą warsztatową z dużą ilością praktycznych ćwiczeń ściśle profilowanych pod potrzeby działów zakupów i zaopatrzenia. Pierwszego dnia realizujemy moduły przypominające i utrwalające podstawowe funkcje programu, by drugiego dnia płynnie przejść dla bardziej zaawansowanych zagadnień.
    Szkolenie w zależności od grupy uczestników możemy przeprowadzić na wersji 2003, 2007, 2010, 2013 lub 2016.

    PROFIL UCZESTNIKA:

    Szkolenie w szczególności jest dedykowane osobą pracującym w działach zakupów i zaopatrzenia.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

    Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:

    • przygotować niezbędne kalkulacje
    • tworzyć i posługiwać się tabelami przestawnymi
    • tworzyć spójne i przejrzyste raporty, analizy i zestawienia

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Powtórzenie podstaw programu Excel:

    • podstawowe operacje na komórkach i formatowanie,
    • adresowanie względne i bezwzględne,
    • wypełnianie serią danych,
    • poprawne używanie formatowania – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty.

    2. MS Excel w zakupach przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel:

    • funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, wyszukaj poziomo),
    • funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
    • funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
    • funkcje tekstowe (lewy, prawy, fragment.tekstu),
    • funkcje daty (dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, dni.robocze, dzień.roboczy, data.różnica),
    • tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach,
    • zagnieżdżanie funkcji.

    3. Przygotowanie dokumentów dla działu zakupów:

    • ocena ofert,
    • ocena dostawców,
    • budżet,
    • kalendarz zadań i płatności,
    • wzór faktury, zamówienia,
    • RFI – zapytanie o informację, RFP – zapytanie o ofertę, RFQ – zapytanie o cenę.

    4. Analiza danych za pomocą tabeli przestawnej:

    • tworzenie tabeli przestawnej,
    • formatowanie danych,
    • pola i elementy obliczeniowe,
    • grupowanie danych,
    • wykresy przestawne.

    5. Tworzenie formularzy i poprawność danych:

    • ograniczenie wpisywania danych w określonym formacie,
    • tworzenie list.

    6. Ochrona arkusza i skoroszytu:

    • ochrona arkusza i skoroszytu,
    • udostępnianie części chronionego arkusza,
    • ustawianie haseł dla różnych użytkowników,
    • sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych,
    • udostępnianie plików do pracy w sieci, wykorzystanie chmury.

    7. Wykresy:

    • prezentacja na wykresie niestandardowych danych za pomocą osi pomocniczej,
    • wykresy mieszane,
    • linie trendu,
    • etykiety danych,
    • elementy graficzne.

    HARMONOGRAM

    Dzień 1Dzień 2
    Rejestracja9:45 – 10:00
    Zajęcia10:00 – 11:009:00 – 11:00
    Przerwa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
    Zajęcia11:15 – 13:0011:15 – 13:00
    Obiad13:00 – 13:4513:00 – 13:45
    Zajęcia13:45 – 15:0013:45 – 15:00
    Przerwa15:00 – 15:1015:00 – 15:10
    Zajęcia15:10 – 17:0015:10 – 16:00

    W CENIE ZAWIERAMY

    coffee-cup Przerwy kawowe

    cutlery Obiad

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej

    studying Laptop dla uczestnika na czas szkolenia