MS Excel w dziale zakupów

Cena netto za os.:
690 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.

Ten temat realizujemy również w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań klienta

excel w zakupach

OPIS:

Dwudniowy kurs Excel w zakupach prowadzony jest metodą warsztatową z dużą ilością praktycznych ćwiczeń ściśle profilowanych pod potrzeby działów zakupów i zaopatrzenia. Pierwszego dnia realizujemy moduły przypominające i utrwalające podstawowe funkcje programu, by drugiego dnia płynnie przejść dla bardziej zaawansowanych zagadnień.
Szkolenie w zależności od grupy uczestników możemy przeprowadzić na wersji 2003, 2007, 2010, 2013 lub 2016.

PROFIL UCZESTNIKA:

Szkolenie w szczególności jest dedykowane osobą pracującym w działach zakupów i zaopatrzenia.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:

  • przygotować niezbędne kalkulacje
  • tworzyć i posługiwać się tabelami przestawnymi
  • tworzyć spójne i przejrzyste raporty, analizy i zestawienia

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powtórzenie podstaw programu Excel:

  • podstawowe operacje na komórkach i formatowanie,
  • adresowanie względne i bezwzględne,
  • wypełnianie serią danych,
  • poprawne używanie formatowania – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty.

2. MS Excel w zakupach przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel:

  • funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, wyszukaj poziomo),
  • funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
  • funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
  • funkcje tekstowe (lewy, prawy, fragment.tekstu),
  • funkcje daty (dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, dni.robocze, dzień.roboczy, data.różnica),
  • tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach,
  • zagnieżdżanie funkcji.

3. Przygotowanie dokumentów dla działu zakupów:

  • ocena ofert,
  • ocena dostawców,
  • budżet,
  • kalendarz zadań i płatności,
  • wzór faktury, zamówienia,
  • RFI – zapytanie o informację, RFP – zapytanie o ofertę, RFQ – zapytanie o cenę.

4. Analiza danych za pomocą tabeli przestawnej:

  • tworzenie tabeli przestawnej,
  • formatowanie danych,
  • pola i elementy obliczeniowe,
  • grupowanie danych,
  • wykresy przestawne.

5. Tworzenie formularzy i poprawność danych:

  • ograniczenie wpisywania danych w określonym formacie,
  • tworzenie list.

6. Ochrona arkusza i skoroszytu:

  • ochrona arkusza i skoroszytu,
  • udostępnianie części chronionego arkusza,
  • ustawianie haseł dla różnych użytkowników,
  • sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych,
  • udostępnianie plików do pracy w sieci, wykorzystanie chmury.

7. Wykresy:

  • prezentacja na wykresie niestandardowych danych za pomocą osi pomocniczej,
  • wykresy mieszane,
  • linie trendu,
  • etykiety danych,
  • elementy graficzne.

HARMONOGRAM

Dzień 1 Dzień 2
Rejestracja 9:45 – 10:00
Zajęcia 10:00 – 11:00 9:00 – 11:00
Przerwa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
Zajęcia 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
Obiad 13:00 – 13:45 13:00 – 13:45
Zajęcia 13:45 – 15:00 13:45 – 15:00
Przerwa 15:00 – 15:10 15:00 – 15:10
Zajęcia 15:10 – 17:00 15:10 – 16:00

W CENIE ZAWIERAMY

coffee-cup Przerwy kawowe

cutlery Obiad

certificate Certyfikat

ebook Materiały w wersji elektronicznej

studying Laptop dla uczestnika na czas szkolenia