CorelDRAW – grafika wektorowa – podstawy

Cena netto za os.:
750 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.

    Ten temat realizujemy również w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań klienta

    coreldraw podstawy

    PROFIL UCZESTNIKA:

    Szkolenie CorelDRAW podstawy, przeznaczone jest dla osób chcących samodzielnie zajmować się grafiką wektorową, tworzeniem wizytówek, ulotek, plakatów czy katalogów. Warunkiem uczestnictwa w kursie jest ogólna znajomość obsługi komputera.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

    Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:

    • Poruszać się po interfejsie programu CorelDRAW
    • Posługiwać się najbardziej potrzebnymi narzędziami programu
    • Zaprojektować wizytówkę, prostą ulotkę, logotyp itp.
    • Przygotować do druku zaprojektowaną grafikę

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Wprowadzenie podstaw CorelDRAW

    • Otwieranie plików
    • Zapisywanie plików.
    • Typy formatów graficznych w zależności od sposobu publikacji.
    • Importowanie plików.
    • Eksportowanie plików.

    2. Ustawienia strony 

    • Rozmiar papieru.
    • Orientacja strony.

    3. Narzędzia służące do rysowania obiektów i krzywych

    • Rysowanie obiektów: prostokąt, elipsa, wielokąt, gwiazda, spirala, papier kratkowany, strzałki, schematy blokowe, transparenty, kształty objaśnień itd.
    • Rysowanie krzywych za pomocą narzędzi: rysunek odręczny, krzywa Beziera, środki artystyczne, pisak, łamana, krzywa z 3 punktów oraz narzędzia interakcyjny łącznik i wymiary.

    4. Poruszanie się po stronie rysunku

    • Nawigator.
    • Szybki wybór powiększenia.
    • Narzędzie lupa i dłoń.
    • Narzędzie wskaźnik.
    • Kadrowanie.

    5. Praca z krzywymi

    • Przekształcanie w krzywą.
    • Zmiana kształtu krzywej za pomocą narzędzia kształt.
    • Praca na węzłach.
    • Różnice pomiędzy węzłem ostrym, gładkim i symetrycznym.
    • Automatyczne zamykanie krzywej.
    • Praca z narzędziami: nóż, gumka, pędzel rozmazujący, pędzel chropowaty, usuwanie segmentów wirtualnych.

    6. Tekst

    • Tekst ozdobny – edycja tekstu w Corelu.
    • Tworzenie tekstu po ścieżce.
    • Tekst ozdobny a tekst akapitowy.
    • Tworzenie przepływu tekstu akapitowego.

    7. Praca na obiektach

    • Użycie narzędzi interakcyjnych: metamorfoza, obrys, zniekształcenie, cień, obwiednia, głębia, przezroczystość.
    • Narzędzie pipeta.
    • Sposoby wypełnienia obiektów.
    • Właściwości konturu.
    • Wypełnienie interakcyjne i siatkowe.
    • Kopiowanie, duplikowanie, klonowanie i wycinanie obiektów.
    • Wyrównanie i rozkład obiektów względem siebie i strony.
    • Kolejność i kształtowanie obiektów.
    • Grupowanie i łącznie obiektów.
    • Praca na warstwach.
    • Style grafiki i tekstu.

    8. Grafika rastrowa – mapy bitowe

    • Rozdzielczość i rozmiar map bitowych.
    • Połączenie grafiki wektorowej i rastrowej w oknie rysunku.
    • Sposoby modyfikacji i obróbki map bitowych.
    • Wykorzystanie nabytych umiejętności w samodzielnych projektach.

    HARMONOGRAM

    Dzień 1Dzień 2
    Rejestracja9:45 – 10:00
    Zajęcia10:00 – 11:009:00 – 11:00
    Przerwa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
    Zajęcia11:15 – 13:0011:15 – 13:00
    Obiad13:00 – 13:4513:00 – 13:45
    Zajęcia13:45 – 15:0013:45 – 15:00
    Przerwa15:00 – 15:1015:00 – 15:10
    Zajęcia15:10 – 17:0015:10 – 16:00

    W CENIE ZAWIERAMY

    coffee-cup Przerwy kawowe

    cutlery Obiad

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej

    studying Laptop dla uczestnika na czas szkolenia

    pl Polish
    X