Adobe InDesign – projektowanie i przygotowanie do druku
890 zł
P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia
TERMINY SZKOLENIA
Najbliższe terminy
Zapraszamy również do składania zamówień na zakup oryginalnego oprogramowania: Office 365, Windows 10, Visio Online, Project Online, OneDrive for Business, Exchange Online, SharePoint Online, Skype for Business Online i wiele innych.
Ten temat realizujemy również w formie grupowego szkolenia zamkniętego ściśle dopasowanego do wymagań klienta |
---|
PROFIL UCZESTNIKA:
Kurs skierowany jest do osób, które miały niewielką styczności z programem oraz dla osób zainteresowanych podniesieniem swoich umiejętności obsługi Adobe InDesign. Szkolenie w szczególności jest dedykowane osobą, które odpowiedzialne są (bezpośrednio lub pośrednio) za projektowanie, składanie i przygotowywanie materiałów do druku w postaci, ulotek, plakatów, małych dokumentów oraz innych projektów DTP.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:
- Samodzielnie przygotować materiały do druku
- Korzystać z zaawansowanych narzędzi programu
PROGRAM SZKOLENIA ADOBE INDESIGN:
1. Informacje o przestrzeni roboczej:
- obsługa paneli, narzędzia, konfigurowanie przestrzeni roboczej, obsługa menu kontekstowych, przeglądanie przykładowego dokumentu, zmiana trybu podglądu, dodawanie tekstu, łączenie ramek tekstowych.
2. Konfigurowanie i edycja wielostronicowego dokumentu Adobe InDesign:
- tworzenie nowego dokumentu, strony wzorcowe, dodawanie i odejmowanie stron, umieszczanie tekstu i grafiki na stronach publikacji.
3. Ramki:
- tworzenie i edytowanie ramek tekstowych, tworzenie i edytowanie ramek graficznych, przekształcanie i wyrównywanie obiektów.
4. Tworzenie i wprowadzanie tekstu:
- automatyczne wlewanie tekstu, tworzenie nowych ramek tekstowych za pomocą funkcji wlewania półautomatycznego, tworzenie i zmiana ilości łamów na stronie, wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu, importowanie i edycja tekstu.
5. Typografia:
- zmiana odstępów pionowych, zmiana kroju i stylu czcionki, zmiana wyrównania akapitu, tworzenie inicjału, dopasowanie odstępów między literami i wyrazami.
6. Praca z kolorami:
- określenie wymagań druku, tworzenie i używanie barw, gradienty, tworzenie tinty, tworzenie kolorów dodatkowych, zmiana kolorów tekstu.
7. Style:
- tworzenie i stosowanie stylów akapitowych, tworzenie i stosowanie stylów znakowych, zagnieżdżanie stylów znakowych w stylach akapitowych, tworzenie i stosowanie stylów obiektowych, wczytywanie stylów z innego dokumentu.
8. Import i edycja grafiki:
- porównanie grafiki wektorowej i rastrowej, zarządzanie łączami, aktualizacja zmienionych obrazów, zmiana jakości wyświetlania, zastosowanie ścieżek odcinania.
9. Tworzenie tabel:
- importowanie i formatowanie tabel, dodawanie elementów graficznych do tabel, formatowanie tekstu w tabelach.
10. Przeźroczystość:
- ustawianie przeźroczystości, zmiana przeźroczystości ilustracji EPS, obrazów programu Illustrator, Photoshop, zmiana ustawień przeźroczystości tekstu.
11. Eksportowanie:
- weryfikowanie dokumentów
HARMONOGRAM
Dzień 1 | Dzień 2 | |
---|---|---|
Rejestracja | 9:45 – 10:00 | – |
Zajęcia | 10:00 – 11:00 | 9:00 – 11:00 |
Przerwa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
Zajęcia | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
Obiad | 13:00 – 13:45 | 13:00 – 13:45 |
Zajęcia | 13:45 – 15:00 | 13:45 – 15:00 |
Przerwa | 15:00 – 15:10 | 15:00 – 15:10 |
Zajęcia | 15:10 – 17:00 | 15:10 – 16:00 |