Negocjacje handlowe w praktyce

Stosujemy również rozwiązania kompleksowe:
Zakup i dostarczenie odpowiedniego oprogramowaniaInstalacja programu w środowisku pracySzkolenia personelu

CEL SZKOLENIA:

Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem technik budowania kontaktu, przełamywania oporu i wywierania wpływu.

ADRESACI:

Osoby negocjujące z partnerami biznesowymi, Handlowcy, Kierownicy, Osoby zarządzające oraz inne negocjujące z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • przygotować się i przeprowadzić negocjacje zgodnie z zaplanowanym scenariuszem,
  • wykorzystywać poznane techniki pokonywania oporu w kontakcie z Klientem,
  • wykorzystywać swoje mocne strony i formułować przekonywujące argumenty,
  • prowadzić negocjacje w sytuacjach konfliktowych i pod presją.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Rozbroić strach przed negocjacjami:

  • Dlaczego nie lubimy negocjować ?
  • Poznaj swój styl negocjacyjny – test
  • Jak zwiększyć własną siłę negocjacyjną i asertywność – nie oddaję, negocjuję.

2. Nie tylko słowa mają znaczenie:

  • Komunikacja niewerbalna – jak „czytać” Klienta ?
  • Blef wypisany na twarzy – jak rozpoznać, że druga strona kłamie ?
  • Spójny wizerunek podczas negocjacji – metody budowania wiarygodności przekazu.

3. PPiW – Poznaj „Przeciwnika” i wygraj !:

  • Przygotowanie w negocjacjach
  • Siła w negocjacjach – jak ją budować i jak z niej korzystać ?
  • Typy osobowości
  • Tożsamość Negocjatora
  • Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej strony.

4. Perswazja, manipulacja i wywieranie wpływu w technikach negocjacji:

  • Kiedy perswazja nie działa ?
  • Inteligencja emocjonalna a techniki negocjacji
  • Wybrane techniki negocjacji – „must have” każdego Negocjatora
  • Obrona przed atakiem i manipulacją w procesie negocjacji
  • Sztuka argumentowania – jak skutecznie forsować swoje racje
  • Jak rozpoznać chwyty negocjacyjne, obracając je na własną korzyść – wybrane techniki
  • Negocjacje typu „win-win”.

 

Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak:
  • Ilość dni
  • Wielkość grupy
  • Poziom zaawansowania
  • Dobór eksperta do danego projektu
  • Lokalizacja szkolenia