Efektywne prowadzenie spotkań w świecie online
Stosujemy również rozwiązania kompleksowe: | |||
---|---|---|---|
|
CEL SZKOLENIA:
Przygotowanie uczestników do efektywnego organizowania i przeprowadzania spotkań online
Obecna sytuacja wymogła na nas, aby dotychczasowe aktywności zawodowe przenieść do wirtualnego świata. Nie oznacza to jednak, że zmieniła się specyfika pracy. W dalszym ciągu ilość czasu spędzonego na spotkaniach stanowi istotną część dnia pracy. Często jednak są one produktywne a ich uczestnicy mają poczucie źle wykorzystanego czasu. Obecnie dodatkową trudnością jest nieznajomość narzędzi i metod pracy online, co potęguje frustrację uczestników, znacznie wpływając na wymierne efekty tych spotkań.
Dzięki temu szkoleniu wszyscy prowadzący spotkania poznają metody prowadzenia spotkań w świecie online oraz zyskają umiejętności koniecznie do odpowiedniego przygotowania się i prowadzenia konkretnych, dynamicznych i skutecznych spotkań.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:
- Platform do prowadzenia spotkań online takich jak Google Meet, Click Meeting, Zoom, MS Teams,
- Wykorzystania interaktywnych narzędzi do prowadzenia prezentacji online,
- Metod rozwiązywania technicznych problemów wynikających z przerwanych połączeń sieciowych, blokad programów oraz innych wirtualnych przeszkód w płynnym prowadzeniu spotkania online,
- Właściwego przygotowania prowadzącego i zaproszonych uczestników spotkań online,
- Doskonalenia umiejętności podsumowywania spotkania i monitorowania jego efektów,
- Zarządzania stresem związanym z prowadzeniem spotkań online w tym zwiększenie sprawności w przyjaznym reagowaniu na trudne reakcje uczestników
PROGRAM:
1. MODUŁ Przygotowanie do spotkania online
- Specyfika różnego rodzaju spotkań: informacyjne, operacyjne, ewaluacyjne, negocjacyjne, integracyjne, celebracyjne etc.,
- Planowanie spotkania: cel, zakres, ustalenie termin,
- Komunikacja planu spotkania: forma i sposób powiadomienia o spotkaniu,
- Przygotowanie do spotkania: organizatora oraz uczestników.
2. MODUŁ Przegląd platform do prowadzenia spotkań online
- Poznanie narzędzi np.: Google Meet, Click Meeting, Zoom*,
- Praca z prezentacją,
- Współdzielenie pulpitu, wykorzystywanie białej tablicy,
- Współdzielenie dokumentów,
- System ankiet,
- *Podczas badania potrzeb szkolenia Klient określa wybór platformy spotkań online, które ma zostać wdrożone w organizacji i będzie przedmiotem szkolenia.
3. MODUŁ Przeprowadzenie spotkania online
- Ustalenie kontraktu spotkania. Wyznaczenie ról i odpowiedzialności,
- Zasady skutecznego realizowania poszczególnych punktów porządku spotkania – zarządzanie czasem,
- Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania uczestników,
- Sposoby aktywizowania uczestników spotkania. Trudne sytuacje,
- Zakończenie spotkania: podsumowanie spotkania, wnioski, decyzje, plan działań po spotkaniu.
Forma pracy:
- Aktywizujące ankiety online dla uczestników przed i pod szkoleniu,
- Mini wykłady,
- Moderowana dyskusja,
- Interaktywna praca w grupach
Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak: | |
---|---|
|