AutoCAD 3D
Stosujemy również rozwiązania kompleksowe: | |||
---|---|---|---|
|

PROFIL UCZESTNIKA:
Szkolenie AutoCAD 3D skierowane jest do osób zainteresowanych tworzeniem projektów w programie.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:
- Korzystać z narzędzi programu,
- Wykonać projekt
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej:
- typy modeli trójwymiarowych;
- operacje 3D.
2. Widoki rysunków trójwymiarowych:
- wyświetlanie modeli trójwymiarowych;
- standardowe kierunki obserwacji;
- definiowanie widoków perspektywicznych;
- orbitowanie obiektów trójwymiarowych;
- praca z rzutniami sąsiadującymi;
- zapisywanie i wywoływanie widoków.
3. System współrzędnych 3D i współrzędne użytkownika:
- współrzędne kartezjańskie,
- walcowe i sferyczne;
- płaszczyzny rysunkowe i ikony lokalnych układów współrzędnych;
- orientacje układów współrzędnych;
- zapisywanie i wywoływanie układów współrzędnych.
4. Modele liniowe i powierzchniowe:
- wykorzystanie linii i polilinii trójwymiarowej;
- obiekty płaskie w przestrzeni trójwymiarowej – grubość i poziom;
- powierzchnie 3D i polipowierzchnie;
- powierzchnie standardowe;
- powierzchnie wyciągane, obrotowe, prostokreślne i krawędziowe.
5. Modele bryłowe:
- wyciąganie i przekręcanie obiektów płaskich zamkniętych;
- podstawowe obiekty bryłowe; operacje booleanowskie;
- polecenia fazowania i zaokrąglania z obiektami bryłowymi;
- przecinanie brył i tworzenie ich przekrojów płaskich;
- modyfikowanie faset obiektów bryłowych: usuwanie; wyciąganie, obracanie i pochylanie;
- obiekty cienkościenne;
- narzędzia do analizowania obiektów bryłowych.
6. Generowanie rysunków dwuwymiarowych z obiektów bryłowych:
- tworzenie i ustawienia rzutni w przestrzeni papieru;
- generowanie widoków dwuwymiarowych z bryły;
- generowanie widoków izometrycznych.
7. Wprowadzenie do wizualizacji:
- przypisywanie zapisanych widoków do renderingu;
- tworzenie świateł i definiowanie scen;
- przypisywanie materiałów do warstw,
- kolorów i obiektów;
- tworzenie własnych materiałów i ich bibliotek;
- określanie tła;
- dodawanie obiektów krajobrazu;
- zastosowanie mgły;
- próbkowanie renderingu;
- antyaliasing;
- rendering w rzutni i do pliku rastrowego.
Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak: | |
---|---|
|