Zarządzanie konfliktami w zdalnym zespole

Cena netto za os.:
550 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

    PROFIL UCZESTNIKA:

    • Dla zespołów, które pracowały zdalnie wcześniej / na bieżąco.
    • Dla zespołów, które przeniosły się do pracy zdalnej.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wypracowanie etycznych standardów komunikowania się. (Komunikat ja, aktywne słuchanie, informacja zwrotna).

    2. Znaczenie stref wpływu wg Stevena Covey’a w podejściu do rozwiązywania konfliktów.

    3. Postawa reaktywna i proaktywna jako schemat behawioralny w sytuacjach konfliktowych.

    4. Zdiagnozowanie pierwotnego źródła konfliktu w zespole w oparciu o wartości zespołu.

    5. Wypracowanie zasad zachowania się i postaw członków zespołu w trudnych sytuacjach.

    Przedstawiony zakres tematyczny jest przykładowy i może zostać elastycznie dopasowany do realnych potrzeb uczestników.

    W CENIE ZAWIERAMY

    certificate Certyfikat

    ebook Materiały w wersji elektronicznej