Jak radzić sobie z obiekcjami w procesie sprzedaży i obsługi Klienta

OPIS:

Ciągle słyszysz:

  • Za drogo,
  • Nie interesuje mnie to,
  • Proszę wysłać ofertę,
  • Muszę to skonsultować,
  • Nie potrzebujemy teraz ?.

Poznaj sposób, dzięki któremu raz na zawsze poradzisz sobie z obiekcjami.

PROFIL UCZESTNIKA:

  • Dla pracowników obsługi Klienta i sprzedaży.
  • Dla managerów.
  • Dla przedsiębiorców i właścicieli biznesów.
  • Dla trenerów sprzedaży.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Dowiesz się skąd się biorą obiekcje.
  • Poznasz sposoby na zapobieganie obiekcjom.
  • Odkryjesz, czy czasami sam nie powodujesz obiekcji u Klientów.
  • Nauczysz się reagować na zastrzeżenia, bez pokazywania wyższości nad Klientem.
  • Poznasz sprawdzony sposób na radzenie sobie z obiekcjami, dzięki któremu firmy podniosły sprzedaż nawet o 70%.

PROGRAM SZKOLENIA

1. MODUŁ I SKĄD SIĘ BIORĄ OBIEKCJE ?

  • Płaszczyzny słuchania i ich rola w powstawaniu obiekcji.
  • Rola słów.
  • 4 główne powody powstawania obiekcji.

2. MODUŁ II SPOSOBY NA OBIEKCJE

  • Jak zapobiegać powstawaniu obiekcji ?.
  • Komunikacja nieantagonizująca – czyli genialne narzędzie do trudnych rozmów.
  • Sposoby na wyzwalanie postawy szukania rozwiązań z Klientem.