Intensywny trening sprzedaży

PROFIL UCZESTNIKA:

  • Dla pracowników obsługi Klienta i sprzedaż.
  • Dla managerów.
  • Dla przedsiębiorców i właścicieli biznesów.
  • Dla trenerów sprzedaży

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe.
  • Dowiesz się jak i gdzie szukać swoich Klientów.
  • Nauczysz się prowadzić rozmowy zarówno przez telefon jak i bezpośrednio.
  • Poznasz sprawdzone strategie sprzedaży, pozwalające Ci funkcjonować na konkurencyjnym rynku.
  • Nauczysz się jak NIE grać ceną i sprawić, by nie była ona głównym elementem Twojego procesu sprzedaży.
  • Poznasz mechanizmy podejmowania decyzji u Klientów i dostosujesz do nich swoją sprzedaż.
  • Nauczysz się zarządzania oczekiwaniami Klienta.

PROGRAM SZKOLENIA

1. MODUŁ I PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY:

  • 3 najważniejsze potrzeby klientów w procesie sprzedaży,
  • 9 poziomów świadomości klientów,
  • Jak kupuje mózg ?,
  • Rodzaje sprzedaży a jej efektywność,
  • 3 lęki blokujące sprzedaż.

2. MODUŁ II ZARZĄDZANIE LEJKIEM SPRZEDAŻY:

  • Prospecting – czyli proces pozyskiwania klientów,
  • Budowa lejka sprzedaży,
  • Znajomość swoich liczb – praca na konkretnych wartościach,
  • Uszczelnianie lejka sprzedaży,
  • Strategie podnoszenia wyników.

3. MODUŁ III KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY:

  • Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja i odzwierciedlenie
  • Znaczenie słów w rozmowie handlowej
  • Style komunikacji – czyli jak się dogadać z różnymi klientami ?

4. MODUŁ IV ROZMOWA HANDLOWA:

  • Przygotowanie do rozmowy,
  • Wstęp do rozmowy (zimne telefony/kontraktowanie w sprzedaży),
  • Diagnoza potrzeb (rodzaje i kategorie pytań),
  • Komunikowanie korzyści w odniesieniu do klienta,
  • Rozbroić obiekcje – czyli jak radzić sobie z obiekcjami i odmową w procesie sprzedaży,
  • Zamykanie sprzedaży – rozpoznanie sygnałów do zamknięcia i wezwanie do działania.

5. MODUŁ V WARTOŚĆ I CENA W SPRZEDAŻY:

  • Klienci kupują wartość – praca z budowaniem wartości produktów i usług,
  • Obrona ceny,
  • Strategia funkcjonowania na konkurencyjnym rynku

6. MODUŁ VI PRAKTYKA

  • Teatr sprzedaży – pisanie scenariusza,
  • Gra improwizacyjna z zastosowaniem nowych umiejętności.