Przewozy kontenerowe i drobnicowe – spedycja i transport morski

Cena netto za os.:
700 zł
Regulamin

P - potwierdzone do realizacji (uzbierana minimalna grupa)
N - nowy termin szkolenia

TERMINY SZKOLENIA

Najbliższe terminy

  • 12/04 2024 - Online
Stosujemy również rozwiązania kompleksowe:
Zakup i dostarczenie odpowiedniego oprogramowaniaInstalacja programu w środowisku pracySzkolenia personelu

 

PROFIL UCZESTNIKA:

Szkolenie dla logistyków, spedytorów i przewoźników.

PROGRAM SZKOLENIA

1Żegluga:

  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych,
  • żegluga nieregularna – umowy czarterowe, przewoźnicy, firmy brokerskie,
  • żegluga liniowa – umowa bukingowa, linie żeglugowe.

2Żegluga liniowa – przewozy kontenerowe i konwencjonalne:

  • przewozy kontenerowe „drzwi-drzwi” (przewozy drobnicowe – LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • przewozy konwencjonalne.

3. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, PSS, inne,
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne.

4. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament,
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment), konosament czysty i nieczysty (clean bill of lading) (foul, claused bill of lading), inne,
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu – zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia.

5. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

6. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim:

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP,
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF,
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach.
Na cenę ma wpływ wiele czynników, takich jak:
  • Ilość dni
  • Wielkość grupy
  • Poziom zaawansowania
  • Dobór eksperta do danego projektu
  • Lokalizacja szkolenia

W CENIE ZAWIERAMY

certificate Certyfikat

ebook Materiały w wersji elektronicznej